A Fiat Metaverse Store együttműködés a Microsoft és a szoftvercég, a Touchcast között, amelyet a 2023-as Consumer Electronics Show-n mutattak be a múlt hónapban. A Microsoft nemrég kötött egy 10 milliárd dolláros megállapodást az OpenAI-jel, a ChatGPT alkotóival, és azóta a technológia termékeibe történő integrálásán dolgozik.
A Microsoft Teams-be integrált, élménydús áruházról az Axios azt írja, hogy az ügyfeleknek nincs szükségük VR készletre, avatarra vagy speciális hardverre a Fiat digitális bemutatótermében való vásárláshoz.
Ha segítségre van szükségük, akkor interakcióba léphetnek egy emberi vagy mesterséges "Fiat Géniusszal", amely a ChatGPT segítségével válaszol a járművekkel kapcsolatos kérdésekre. "Az ügyfelek ellenőrizhetik egy jármű jellemzőit, kérdéseket tehetnek fel a Fiat Géniusznak, és akár otthonról is befejezhetik a vásárlást" - írja az Axios.
A bonyolult kérdéseket emberi asszisztensekhez továbbítják, "akik bárhonnan a Földön beléphetnek a metaverse bemutatótermébe". A digitális élmény utánozza azt, ahogy "egy emberi értékesítő fogadna egy autókereskedésben, és kérdéseket tehetnél fel neki" - mondta az Axios-nak a Touchcast vezérigazgatója, Edo Segal.
Végül, tette hozzá Segal, a technológia az autókban is elérhető lesz, így az ügyfelek a jármű megvásárlása után is tehetnek fel kérdéseket. "Növeli a kommunikáció hűségét" - mondta. "Még jobb, mint egy kereskedésben lenni."
A Kia Németország is elindított egy metaverse kereskedést, amely az Engage nevű üzleti metaverse platformon fut. Az áruház mobil eszközökön vagy számítógépeken érhető el, de "a legjobb élmény egy VR készleten érhető el" - állítja az Axios.
A digitális avatarok segítségével az ügyfelek "átjárhatnak egy virtuális bemutatóteremben, interakcióba léphetnek a járművekkel, megnézhetik a szervizműhelyeket és kérdéseikre választ kaphatnak olyan linkekre kattintva, amelyek a Kia weboldalára viszik őket".
Facebook -beszélgetések